I skolan.

Nu sitter jag och väntar på att NO- lektionen ska börja.. Vi ska kolla på 'Evas superkoll' med klassen på NOn.
Aja, bättre än att sitta och jobba , fast de ska vi väll göra sen... :<
Idag är det en ''rolig'' skoldag, asså de e NO-Engelska-Lunch-SO-SO. Men vi slutar tidigt iallafall!!

Efter skolan ska jag ta bussen till stall Antonsson och rida Lutfina medan Sara rider Glimmer.
Efter att vi har ridit så ska jag åka med till JennyLund och Sara ska hem. Vet inte när jag kommer hem igen
men jag kommer ju göra mer inlägg under dagen, hade jag tänkt. Hinner nog med ett par innan skoldagen är slut.
Men sen är det ju stall Antonsson med Sara och då har jag inget internet så då blir det inga inlägg.

Ha det så bra bloggläsare!

Så ser jag ut idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0