Idag blir det rida ute i snöstorm (Y) med C!cc!

Godmorgon!
Är det några läsare uppe nu? Det hade inte jag varit om jag inte hade blivit väckt av pappa och min dumma katt.
Men jag ligger kvar i sängen och ''snoozar'' ett tag till. Tänk att gå upp nu innan pappa har fått igång värmen... Burr.
Men med våran grymma eldstad går det rätt fort att värma upp vårt stora hus, det är rätt stort ;)

Idag ska jag åka upp till stall Antonsson och Cicci ska åka med mig dit också (Y)
Idag blir det rida i den stora paddocken, får se hur länge jag orkar rida där med tanke på vädret. Men pga vädret blir
det termobyxor, ull ridstrumpor, reflexjackan mm. Jag kommer se ut som en...eh... Boll? Jag kommer iallafalll ha
mycket kläder! Lutfina ska få ha ett lendtäcke och kanske luva, så att hon inte fryser om öronen (a'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0