Känslan när man bara har nördat hästsprl hela dagen...

Nu har jag vaknat ur min koma... Springdale- koma....
Jag har seriös inte gjort något annat än spelat xD Lite halv nörd!
Jag har varvat alla uppdrag, har inga uppdrag kvar nu, så allt som finns kvar att göra är att tävla hoppning! Jag vill klara alla hopptävlingar, jag ska ha guld på alla banor. Kan ju slå gammla rekord i terrängen också :) Jag bara älakar detta spelet! Det är roligt, man tröttnar inte, väl gjort, bra hästraser med bland annat Svenskt halvblod, Lusitano, Andaluser mm. Grymt spel! Alla borde testa de! Kan vara lite svårt innan man lär sig styra men när man kan det så är det underbart! ;P

Åh jag bara måste ha dom andra också!!!!!! :DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0