Lutfina får vila idag.

Usch vilken storm det är! Inte värt att rida nu eftersom Lutfina skulle bara blivit sur.
Det hade varit jätte mysigt med jag känner att jag skulle behöva vara hemma lite hos honom också.
Imorgon ska det vara fint väder med snön kvar så jag ska rida då ist. Ingen idé att ge sig ut nu.

Imorgon blir det rida i stora paddocken med pessoabettet och två tyglar. Om underlaget tillåter ska jag
hoppa en sväng. Måste komma igång med hoppningen snart! Vet inte när första tävlingen blir men så fort
det kommer en på kongahälla ridsällskap ska jag dit och då ska vi vara på top, hade jag tänkt, så vi
måste kommaigång med hoppningen!

Så jag stannar hemma idag och jag ska städa Bunnys bur och gå ut lite med honom så han får använda
sitt nya täcke som jag köpte igår av Selina. Jätte gulligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0