Lutfina igår :)

Igår var Lutfina jätte mysig att rida!
Jag gick ju bort till tjejerna som var och red i paddocken, skrittade runt och pratade lite med dom. I paddocken var en stor vattenpöl som jag tränade ''vallgrav'' i, gick jätte bra! Matilda som red på glimmer travade genom vattenpölen och gjorde Figo fläckig (a' Skit va kul man kan ha med en vattenpöl, en Klumpig fjording och en vit ponny!

Lutfina lyssnade bra som vanligt men hon var mycket lugnare idag än vad hon brukar.. Och det var jätte skönt! Jag red henne på det tredelade bettet som nu är mitt favoritbett :) Vi red runt lite och arebetade volter och vallgrav, vallgraven var i skritt och trav. Det var för blött i sandgropen för att jag skulle galoppera där med Lurfina, så när dom andra gick hem så red jag ut en sväng och galopperade! Lutfina bråkade inte på heela ridpasset (Y)
= Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0