Lutfina, studsboll!

Ojoj! Pigg häst!

Igår åkte jag upp till stall Antonsson efter skolan. Jag gick in, var lite social, bytte om och sen gick jag ut till stallet. När jag skulle hämta Lutfina ropade jag på henne och gissa vad hon gjorde, hon kom gående! Så söt är hon! Slog ut is/snö styltorna och sen bar det av på en barbacka uteritt. Vi red ut i en timma och 20minuter typ. Det var jätte mysigt att rida ut i sön! Fick stanna och slåut styltor men det var bara mysigt.
När vi skulle galoppera så fattar jag, hon studsar gång, två studssteg med framdelen och sen drog hon ner huvudet och galopperade i full fart. I varje galopp! Haha ''lite'' pigg! Men det var en jätte mysig ritt!

Efter att jag var klar med Lutfina och stallet tog jag och red Glimmer en sväng, drygt 40 minuter i paddocken. Han var jätte duktig och bra igår, han är ju rätt gammal men han fick några stunder det bara flöt! Så grym!


Kommentarer
Postat av: Sara

haha så söt är hon:)

2012-01-26 @ 19:30:46
URL: http://allroundtjejorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0