Mysig dag hos ''The Antonssons''

Nu har jag kommit hem från en underbar dag med ''The Antonssons''.
Först när jag kom så pratade jag med Ann Mari medans jag fixade med Lutfina. Sen red jag bort till paddocken för tjejerna var där och red så jag joina dom i paddocken :)  Lutfina känndes jätte bra idag! (Mer om de senare) Efter att vi hade ridit alla hästar så släppte vi ut dom i hagen, käkade, busade lite osv. Sen var det dags att göra klart allt och sally var med så åktde vi  till Jennylund! På Jennylund busade ponnyerna jätte mycket! Jag fick gå lite med Sally eftersom hon var lite spänd när inte Figo var med, men det gick bra!
När vi kom hem så tog vi in alla hästarna och gav dom mat sen gicm vi in och käkde semlor! Så gott! Efter änu mera bus så läste jag saga för Rebecka och sen åkte jag hem igen. Sjukt rolig dag med mycket bus, imorgon blir det minst lika kul igen!!! :D
- Rebecka och Figo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0