Natti!

God kväll bloggen!
Hej alla läsare! Uppdateringen har varit lite halv seg men har inte så mycket att säga eller berätta, men endå skriver jag!
Jag hoppas att ni har det bra för det har jag! Imorgon blir det första gången på ridningen och då var vi ny ridlärare!
Wooop wooop! Kommer nog bli bra! Kommer bli awsome att få rida tillsammans med Cicci, Emma, Sara, Anna och Daniela :)
Vem ska man rida då?? :O Ingen aning! känner inte för någon speciell... :/

Imorgon ska jag hålla lite arbete med Selina! kommer bli jätte spännade att ha henne! Se om jag kan hjälpa henne med något? De tror jag!
Hon har sagt lite saker som hon vill träna på och jag har sett lite när hon har ridit. Längtar!

Nu sitter jag och nööördar framför Tv:n... Ska nog sova snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0