No nu igen... :(

God morgon!
Nu sitter jag på NO-lektion... Asså jag fattar inte hur hon har orkat lära sig allt detta! Shit asså!
På onsdag är det prov och jag ska ta tag i detta med NO nu så att jag får bättre betyg, för de vill jag.
Det är mycket och det är svår men det måste han bara kunna.

Idag blir det först skola då, NO-Eng-Lunch-SO-SO, skönt att sluta tidigt idag iallafall. Fast det är lite jobbigare lektionermen vi slutar ju 14.10 så det klarar jag nog! SOn är ju två timmar så den är lite jobbig.

Efter skolan ska jag, Matilda och Rebecka gå hem till dom och göra allt klart för att åka till Jennylund.
Idag ska dom ha hoppning, kommer bli spännande. Hoppas på en hyfsat lugn lektion idag, så att ingen ramlar av.
Innan vi ska till Jennylund ska jag göra Lutfinas och Sallys boxar och rida Lutfina :)

Låter som en underbar dag!

- Fjortiz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0