(rubrik)

Nu sitter/ligger jag i syrrans säng. Har nyss kollat några avsnitt av Glee men sen så tröttnar hon och stänger av..
Aja.. Ska nog kolla några avsnitt senare.. Först ska jag äta lite och kanske städa lite medans jag väntar på mer Glee!

Leah åker inte hem idag utan imorgon. Andrea och Hani kunde inte hämta henne idag eftersom det blir för långt att köra, dom åkte från STH idag liksom. Så Leah åker hem imorgon, kommer bli en rolig dag imorgon men kanske krävade också! Men de får man väll tåla?  Ska ju rida Lutfina imorgon och vi ska rida bort till en paddock som är större än våran :)  Är redan trött så jag ska försöka att komma i säng snart! ''Måste'' ju lägga mig innan.. när va de? 22? ;)


= KÄRLEK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0