Sämre uppdatering, eller?

Idag har jag gjort 6 st inlägg, med detta då, men det känns som att min uppdatering ligger nere. Men jag tänkte göra ett längre inlägg för att jag ska få känslan att jag har gjort fler än 5 inlägg och att jag ska vara nöjd med dagen uppdatering :) Nu ska bloggen få sin ''braiga'' uppdatering som jag brukar ha, ska försöka hålla den.  Lättare vissa dagar när jag inte rider, fast efter ridningen får ni ju uppdatering om hur det gick och det är väll alltid roligt att veta, eller?

Ifall att ni saknar något i bloggen ska jag fixa de! det är bara att kommentera och fråga efter det. Jag vill ju att ni ska kunna läsa det ni vill läsa om här :)

Vad ska man ha för outfit imorgon? ;O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0