Tråkiga engelska lektion -.-'

Nu ska vi skriva om en kompis.. kul.. Fick dock inte Emma som jag hae tänkt, Jag hade redan tänkt ut exakt vad jag skulle skriva men jag får väll skriva om Albin istället då. Synd eftersom jag redan visste vad jag skulle skriva och vilken modell jag skulle använda mig av. Jaja, får väll börja om från början.

Efter Engelskan ska vi ha Lunch sen dubbelpass SO.

Efter skolan är det dags för att ha lite kul, ska ju rida Lutfina idag och sen ska jag åka med till Jennylund! Kärlek! Med Lutfina ska jag köra lite horsemanchip saker, typ ledarövningar, sen sticka ut och rida en sväng eftersom hon är super pigg nu. Hon blev riden igår, får hoppas på att det märks! Hon lär vara pigg idag också men det är jag ju van vid nu. Tänkte ha travbettet idag när vi rider, har inte ridit med det på ett bra tag nu eftersom vi inte har hoppat på ett tag, tyvärr!
Så, ledarövningar och lite ridning står på schemat!

De bettet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0