V A N L I G K V Ä L L.

Nu ligger jag i min säng och chattar lite på FB, mest bara chillar och kollar bloggar. Leah ligger troget vid min sida och
sover.. Trött tjej!  Hehe, hon ''vaknade'' och bara skakade på huvudet och sen somna igen, Prinsessan Leah.

Har typ druckit julmust och ätit paradis hela kvällen.. Men också ätit min underbart goda råggröt! Tröttnar aldrig på den x) Men, vad ska man hitta på en ''vanlig kväll''? Jag brukar gå och lägga mig när jag blir uttråkad men jag måste chatta med Cissi lite först som har varit och provridit en söt brun ponny som hon tyckte om, spännande! Lite trött efter dagen idag, mycket rolig men även krävande. Måste ju bädda om sängen också.. Sara sov ju här inatt. Ska nog ta och städa rummet imorgon... Låter som en jätte bra idé va? :P

Fin bild på mig och Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0