*** va kallt det är!

Asså det är galet! Det är så kallt!!!
Jag var ute nyss för att ge Bunny den sista pelletsen (mer är på väg) och jag typ förfrös!! Det är ju -7°c med det känns som -10°c, hoppas inte att det blir så kallt... Men det ska vara kallt heela dagen :< Sen när jag ska rida skulle det vara typ -4°c, kommer ju frysa mycket! Så vad gör man om man fryser när man rider en skumpig häst? Jo, man travar! Då blir man as varm! Vi får hoppas att det hjälper idag!

Innan de blir det skolan, onsdag idag så det är NO-Musik-Lunch-Slöjd, Om man tar bort NOn så är det en jätte rolig dag! Jag gillar inte NO för jag tycker att det är svår eftersom vi gör så mycket, hinner typ inte med alls! Och vi har prov idag :( Aja, vad är en bal på slottet...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0