vaken tidigt....

Nu är jag ''vaken'' eftersom jag inte har någon väckarklocka denna underbara morgon.
Igår glömde jag min lilla mobil i skolan.. SKILLS! Den  är ju så liten och då lätt att tappa bort.

Nu är det -7°c och det blåser rätt mycket utanför mitt fönster. Idag blir det leggins och mjukisbyxor x)
Efter skolan idag ska jag åka till Lutfina och rida en sväng i snön, kommer bli jätte mysigt!
Kan bli lite kallt eftersom jag inte har några vinterridskor... bara mina sommarridskor som håller så att falla isär.



Får se hur det går för mig! Jag ska rida barbacka i paddocken, skritt arbete, och rida ur små svängar,
galoppera. Samma arbete som vi hade sist fast denna gången ska jag få henne mer fram mot bettet och en stilla form som man kan arbeta i. Sen galopen kommer vara lite avkoppling, så hon får springa av sig,
då blir hon glad! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0