Valentina igår! (Y)

(Jag fick ju rida Valentina eftersom ryttaren ville avbryta ridpasset för sin del. Hon ville hellre se mig rida xD)

Valentina är också känd som Apan, tanten mm. Men jag tyckte jätte mycket om henne!
Efter att typ alla hade ramlat av så tog vi de lugnt. Skänkelvikningar stog på schemat!
Valentina är inte så omtyckt eftersom när man kräver lite av hemme sparkar hon gärna bakut,
stergarar, surar ihop sig osv. En tant säger de flesta!

Jag krävde av henne att hon skulle vara ställd och gå skänkelvikning, hon blev skit sur!
Några gånger bara hon surade ihop sig, hon försökte sparka bakut och hon försökte ställa sig upp
några gånger.. Men de fick hon inte för mig! Jag bara satte henne från bakbenen fram till bettet
och jobbade på. Hon muppade upp sig lite till men jag bara sattill henne.
Sen gick hon son smort! Hon gick ner i form och i skänkelvikning, SKIT NÖJD(för att vara första gången jag red henne)

Foto: Emelie Bergstrand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0