Väntar in tiden.

Nu står/sitter jag i köket vid min dator. -Allt är som vanligt..
Chillar lite på livet osv. Snart är det dags att ta den frusna cykeln fram till bussen,
för lat för att gå ;) Så tråkigt att gå och sen i eftermiddag är det skönt att kunna
cykla hem igen. Fast kanske ska träffa Sara idag, vem vet?

Nu är allt klart för att åka till skolan ska bara kolla om jag har mitt hansfree med mig
sen är allt klart för att gå ut och ställa sig i kylan... Uach! Då kommer detta med att frysa,
hatar de! Får så ont i knäna!

Jag tycker konstigt nog att de e kul att åka buss,
ingen aning varför.. Kanske är för att jag bara kan sitta där och chilla 30-40 minuter?
Rätt lång bussträcka , fast de e bara skönt! Det är avslappnande att åka buss.. Like it!
I (hjärta) bussresan på morgonen!





- Så ser man ut idag!

Kommentarer
Postat av: Sara

haha så söt är du! :D<3



kram

2012-01-10 @ 19:35:46
URL: http://allroundtjejorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0