ZEBRA! :D

Red ju den bråkiga köttbullen på KRS :D
Jag fick Zebra tillslut då och vi skulle ha lite dressyr träningar. Mycket kul fast det var ju en ponny jag satt på och det märktes! Zebra var jätte mysig att rida, han gick emot bettet typ heela tiden(''Lite'' irriterande!) Men jag fick till honom riktigt bra! När vi skulle galoppera på volterna så vägrade Harry och när hon la på spöt sparkade Harry bakut mot mig och Zebra, det var nära !!

Blev lite små kaos på lektionen men det får man tåla. När vi galopperade på volten fick Zebra för sig att byta varv och gå ut på spåret så jag tog tag i den tygeln dit jag skulle och höll den där. Tillslut fick jag honom på rätt så och jag drog igång honom i galopp, var tvungen att vinna över honom. Resten av lektionen var lugn och fin, inte värsta svåra övningen men den var rolig och lärosam.

Zebra är jätte rolig att rida och mycket trevlig! Fick mycket berömm idag! (Y)
- Lilla Zebra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0