Full fart hela dagen i stallet!

Vaknade rätt tidigt idag men vi låg kvar i våra sängar i stallet och myste. Igår kväll så låg vi uppe en stund och kollade på film, filmen igår blev Ice age 2. Det är megajättesupermysigt att sova i stallet, måste göras fler gånger!
Men ikväll måste jag sova hemma eftersom min syster ska med och rida imorgon, och vi ska cykla till stallet... Hehe, det klarar jag iallafall, får se hur syrran klarar det! Till helgen ska jag bort och då blir det ingen ridning och dålig uppdatering..
 
Imorgon blir det ute ritt, på vägen dock eftersom det har regnat hela dagen idag så det är genom blött på ängarna, synd tycker jag! Hon får väll uppleva de underbara galoppbackarna... :3
Anna är tuff som rider i Westernsadel.... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0