Måndag, Lutfina gick på travet igen.

Första dagen på ridlägret var mycket rolig. Först så lade vi in våra väskor i hyddan där vi skulle bo och sen så var det dags att rida. Jag fick Vermir som andra häst eftersom jag skulle ha Lutfina men hon skulle gå på travet samma dag så att jag använde ridskolehäst. Första lektionen hade vi Anna och vi red Dressyr. Vi tränade på sitsen, balansen och vår invärkan på hästen. Vi fortsatte även med detta på det andra passet samma dag. 
Efter ridningen så åkte vi in till Åby för att Lutfina skulle gå kval. Det gick mycket bra utan att det var lite kaos så att Lutfina fick ta i mycket mer än vad hon skulle behöva. En häst segrade innan start, en stack innan start, en stannade framför lutfina i loppet så ja det var lite kaos.. Lutfina klarade loppet trotts allt! Jag är jätte stolt över henne, fina tjejen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0