Svar om Figo

 
Sara Om:
 
var snäll och svara på denna kommentaren i ett inlägg. Seriöst, VARFÖR SITTER DU PÅ DEN PONNYN?!?! Det spelar ingen roll om bilderna är gamla, på dom bilderna är du alldeles för stor! Man gör inte så. Du är inte tjock! Men du är inte pinnsmal och du är för Lång!! Så snälla ge mig ett svar! Varför sitter du på den ponnyn?:/
 

Svar: Jag vet inte hur många gånger jag behöver skriva detta, men jag gör det igen då.
Jo, Jag hade Figo på tillridning i två veckor eftersom han gick så dåligt så att han gick sönder sig själv. Så jag fick ha honom i ett stall nära mig där jag red till honom i två veckor för att han skulle gå bra och inte slita på sig själv. Jag vet att jag är för stor, han e B-ponny liksom. Jag red honom både för hans skull och för hans ryttare som han var elak mot. Min tillridning blen super bra och han gick klockrent! Så inga fler förstora ryttare behövde sitta upp för att han var elak.
 
Jo man gör visst så i vissa fall, jag var den enda som kunde rida honom...? Nej jag är inte pinnsmal men dock för lång, hade han varit större hade jag köpt honom för han är underbar när man får till honom!
 
Så nu kan ni sluta fråga :)

Kommentarer
Postat av: daannii

Hmm undra huuur många gånger du fått den frågan.. :DD

2012-07-20 @ 10:29:19
URL: http://nattstad.se/danielanilsson
Postat av: Sara häst&ponnyryttare o hobbyfotograf

HAHA, orkar inte med folk xD

2012-07-20 @ 21:56:07
URL: http://hoppsmurfen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0