Tisdag, Lutfina kom till KRS

På tisdags morgonen var man mycket trött, hade varit uppe rätt sent på måndagen. Men det var bara att ta sig i skinnet och att gå upp med de bästa humör man kunde erbjuda.  Efter vi hade ätit frukost var det bara att byta om och sen gå upp till stallet för att det var ridning på G. Jag red Vermir för Anna, vi hade markarbete med träning av att länga och korta galoppen. Det gick mycket bra och det var jätte kul!
Lutfina kom där på förmiddagen också, sjukt kul! När de var dags för att åka och bada så stannade jag och Sara kvar på KRS med våra hästar.
 
Andra passet var det hoppning. Jag hade Vermir igen så Lutfina fick stå i hagen och se avundsjuk ut. Hoppningen gick jätte bra och det var jätte kul! Om inte Lutina hade gått lopp dagen innan hade jag haft henne. Men när kvällen närmade sig så red jag Lutfina i manegen så att jag kunde rida igenom henne lite. Hon kändes mjuk och fin. Anna fick även hoppa upp och rida en sväng. Hon märkte stor utväckling hos Lutfina så det kändes super bra för mig att höra! 
MYS!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0