Hoppning svår, Lilla Lady

JA! På hoppspecialen så hade jag Lady ofc och vi hoppade borta i ester's hage, terräng banan.
Lady älskar att hoppa på terräng banan och det gör jag med. Vi fick värma upp själva i hagen men vi skulle hålla oss två och två då ingen skulle bli ensam. Vi hoppade fram lite och då kändes Lady pigg och framåt. Vi fick hoppa alla ginder som finns i hagen, bland annat stockar, ett hinder, bank och ''nässel hindret''(en stock med brännässlor som häck bakom). Jag gillar att hoppa alla hinder, de är typ lika roliga :)
Efter att vi hade hoppat ett tag då började Lady bli trött då hon hade gått lektioner innan, men det var bara att kämpa. I sista backen då vi skulle hoppa en stock i slutet av uppförsbacken så tog och i lite extra i galoppen, man får ju ta nytta av att vi hoppat terräng, eller hur? ;)

Sjukt nöjd med det ridpasset!

Gammal bild på oss !
Hade nästan samma outfit idag som jag hade på bilden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0