Mysdag!

Åkte hem till Antonsson efter skolan och satt där ett tag. Det regnade rätt mycket ute så jag hade ingen lust att gå ut och rida, så jag inväntade familjen. Jag satt vid datorn innan jag bestämde mig att sluta chatta på facebook och istället ta på mig ridkläder och gå ut i stallet. Jag tog in alla hästarna och då var Sally tvungen att få sig en stöt och då springa i panik genom hagen med grimma och grimskaft.. Skramlade lite med foderhinken och ropade på henne så lugnade hon sig. När jag hade fått in alla så kom familjen hem så borstade vi länge och noggrant. Jag och Matilda red ut på Lutfina och Figo en sväng innan maten. Efter maten red jag och rebecka ut och busade med Glimmer och Sally.

När vi kom tillbaka från alla ridturer så gick vi in och jag sa godnatt till tjejerna och sen åkte jag hem. Super mysig dag asså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0