Sova kanske...?

Eh, jag har sovit i tre timmar och sen bara vaknar jag, helt klar vaken, och kan inte somna om. Har mycket att tänka på just för tillfället, där av är jag lite snurrig ibland.  Dagen igår var fett rolig asså! Dressyr på Nelson och terräng hoppning med Lady. Att rida Nelson tycker jag inte alls om, den hästen är helt random. Hoppningen på Lady var jätte rolig! Shit asså, det var frisk galopp hela tiden! Skriver enskilda inlägg om ridningen, så det ska ni också få!
Imorgon (lördag) ska jag rida Lutfina på eftermiddagen och sen på kvällen ska jag fodra och Selina och förhoppningsvis kommer Molly också att vara med.

Ska jag skriva dom nu eller ska jag kanske sova....? Bra fråga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0