Tre timmars ridning +fotografering !

Sov hos Bosse inatt, där av ingen uppdatering.

Jag och Bosse tog bussen till Staby och sen så gick vi upp till stallet.
Vi hämtade in hästarna, borstade utanför stallet och sen drog vi iväg. Jag tog en galopp fram och tillbaka på en äng då Sara Fotade mig, men sen så när vi skulle gå vidare så tog vi en tur till över ängen. Kunde inte hålla mig!!  Sen så gick vi till en annan äng och jag fotade Sara och Glimmer.

Vi red en as mysig runda på en äng och sen rakt upp i skogen, upp för en galoppbacke och sen så tog vi skogsvägen hem igen, eller ja, vi red i paddocken också ! Hoppade även ett hinder med Lutfina, hon var super taggad och ville bara hoppa mer! Vi hoppade upp till 90cm sen så slutade vi hoppa och red ut en sväng. Råkade ta den mysiga ängsritten igen och en skogsväg :)
Grymt ridpass asså! Bäst!

Så, nya bilder kommer!!!!

Kommentarer
Postat av: theaottosson

hiihi vad fin och härlig blogg du har! :D

2012-06-04 @ 20:16:39
URL: http://theeaottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0