Digression, bästa ridlektionen på länge!!

I fredags red jag Digression och vi tränade på volter, skänkelvikningar, galoppfattningar mm!
Kom till stallet vanlig tid typ, bytte om och snackade med Andrea sen gick jag upp till stallet och träffa min underbara ridgrupp. Jag fick Digression som tur var! Jag knoppade även Jupiters man och lugg, lovisa ville ha knoppar när vi red dressyr. Gruppen innan hade tiori så vi kunde gå ner i tid och börja i tid, känndes grymt.

Digession var lite lat av sig och han ville inte bjuda på någonting, jag fick arbeta en del! Vi red i 30 minuter sen så lade vi upp stigläderna och red utan dom resten av lektionen. Vi arbetade mycket med traven och allt mellan himmel och jord. Grymt bra lektion eftersom det var svårt, mycket ut manande och man kunde liksom arbeta på sin nivå och det älskar jag! Plus att jag älskar att rida Digression också så det blev dubbelt bra. Linnea fotade lite så bilder kommer upp senare, på finfina hästen och mig!


Bilden är länk! Kolla in och kolla var ni kommer.... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0