Dominique, det var ett tag sedan !

Igår var det KRS då, mycket skojj!
Vi red en rolig övning som jag har ridit innan, typ bästa övningen ever? Jag gillar övningar som är ''evighetsövningar'' bra för både häst och ryttare!

Jag fick Dominique konstigt nog, Lotta visste nog inte att jag gillar att rida henne även om jag inte gör de ofta så tycker jag mycket om henne. Dominique var min första favorit häst på KRS, de visste ni inte ^^
Dominique är en fin dam med stora rörelser och lite egen vilja, men de löste jag rätt bra. Jag gillar att jag nu kan få sitta och arbeta lite mer själv, så att jag får jobba lite också. Gött träningspass tycker jag, hon accepterade tygeln bättre och bättre.

Skönt med utmaningar!

Kommentarer
Postat av: Sara häst&ponnyryttare o hobbyfotograf

jo det visste jag

2012-03-17 @ 19:12:10
URL: http://hoppsmurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0