Hej då underbara London, hej Sverige......

Jag måste bara först säga att det är skönt att vara hemma men jag hade gärna stannat i London ett tag till om man säger så ;)
Jag har haft grymmt kul! Vi har bland MYCKET annat gjort detta: Shoppat (varje dag), kollat gammla tråkiga saker, haft tävlingar (mitt lag vann en tävling), snackat med random personer, chillat, käkat oss tjocka, suttit på ett tåg som körde på en som tog sitt liv, varit överallt och ingenstans, varit ute på kvällen, tappat bort klassen, hittat överallt och mycket mer! Om ni vill så kan jag göra inlägg om de ni vill se, kommentera bara de ni vill höra om!

Både hemska och as roliga saker har hänt asså, GRYM RESA!

Kommentarer
Postat av: Anna Wingårdh

Vill höra allt! :D

2012-03-23 @ 11:15:26
URL: http://awp.blogg.se/
Postat av: Anna O

Vill ha ett riktigt långt inlägg om resan nu :D

2012-03-23 @ 20:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0