Hemma från KRS

Nu har jag och Anna våra planer klara! ni får veta om kanske en månad ;)

Hallo där bloggen!!
Nu sitter jag här igen och skriver framför datorn, jag sitter hemma hos Anna och väntar på att duschen ska bli ledig. Vi ska snart äta sen blir det myspys hela kvällen! Imorgon är det US-möte så det blir ingen lång sovmorgon... Efter ridningen frågade Anna mig om jag ville sova här ,so here I am! Åh, vad det kommer bli mysigt ikväll! Men nu ska vi fokusera på morgondagen, US-möte, kl 11. Jag har ingen direkt motivation jag ska ta fram men jag kanske kommer på någon under kvällen.

Jag önskar alla mina läsare en trevlig fredagkväll med massor med mys!

- old pic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0