London: Måndag

Kl. 09.15 gick planet till London, jag visste inte vad som väntade!

När våran flygresa var över för den gången så var vi på en flygplats i London, vi tog tåget till de Hostelet där vi bodde. Det var ett helt okey boende, vi var ju nästan aldrig där så vi tänkte inte mycket på de. Första dagen hade vi inget speciellt vi skulle göra, så det blev shopping hela dagen! vi slängde in våra väskor på våra rum, bytte om och sen fick vi tunnelbanekort och vi fick fria händer. Jag lärde mig tunnelbanorna fort, det var inte så svårt.

Vi åkte till Hyde park, det var jätte stort och jätte fint! Hyde park är en stor park mitt i London som ligger nära Oxford street. Vi gick och shoppade på Oxford street hela dagen men vi skulle var tillbaka på Earl's Cort, där vi bodde, vid 9. Vi bodde in oss på våra rum och låg och snacka på kvällen.
- Hyde park- Oxford street

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0