Oj, det blev vist en långdag! Jag slog mina hopprekord!! :D

Dagen började tidigt med att åka till KRS och äta mackor.
Jag kom till KRS 08.30 och då gick vi och hade morgonmöte sen rullade vi upp till stallet och fixade iordning hästarna. Jag borstade samt knoppade Dominique. När vårat jobb i stallet var klart så gick vi bort till hoppborgen och hoppade tills det kom barn som skulle hoppa. Vi som jobbade vid hoppborgen hoppade nog 3 timmar på hela dagen!

Efter att alla gick...
När allt kvar klart och alla hade åkt hem så var det dags att plocka undan allt som var framtaget. Vi packade ihop hoppborgen och tryckte in den i bilen, sen var det fotodags!!! HAHAHAH vi har tagit så mycket foton idag, över 1000!

Sista timmarna av bus...
När det bara var jag, Anna, Simone och Linnea kvar så gick vi in i ridhuset och hoppade. Vi hoppade nog i två timmar, fatta att vi var trötta efteråt. Jag slog mina record! På två ben (normalt) hoppade jag hela 1,15 meter högt och på fyra ben (inte lika normalt) hoppade jag hela 1m högt! *Stolt tjej*

Bild från FB, Ida larssons!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0