Påskhoppningen

Nu sitter jag och lägger upp ett schema för hur jag ska hopp träna LL inför Påskhoppningen vi ska vara med på! Kommer bli sjukt kul iallafall. Den kostar 200:- och om den inte hade varit så dyr hade jag startat två gånger. Jag funderar också på vilken höjd jag vill ha.... Hmmmmm...

Jag ska antagligen hoppa 60 eller 70 tror jag... Beror på hur mycket jag hinner träna innan dess. Jag ska starta 60, men kanske tar 70 om vi hinner träna mycket. Har ju inte hoppat på hela vintern, tyvärr! Men jag har ca. 11 ridtillfällen på mig att träna, men får se hur långt jag kommer. Nästa gång jag rider henne, beror också på paddocken, ska ajg testa hur mycket hon kommer ihåg, hur mycket styrka hon har osv. Åh va det kommer bli kul!

Måste ju planera outfit också!

Från förra påskhoppningen med Istira
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic'


Hoppas för samma väder i år!!!!

Kommentarer
Postat av: lisa

Jag ska förmodligen också vara med,hade velat starta 50 och 60 men har inte lust att lägga 400 krnor på det...

2012-03-14 @ 12:50:14
URL: http://teamchevall.blogg.se/
Postat av: L-G

Jag hoppas verkligen inte på att det är samma väder…kamerorna blev överhettade ju:(( Men skall man vara med tycker du? Vilket datum är det?<3

2012-03-14 @ 13:29:12
URL: http://looviisas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0