Ridning, Zebra

Ojoj! Fick Zebra lite otippat på ridningen.
Zebra går nästan bara nybörjarlektioner så han är inte så lätt eftersom han inte går så höga grupper så ofta med det gick rätt bra endå. Zebra var mycket jobbig till en början.... I höger galoppen fattade han bara korsgalopp eller omvänd galopp och jag visste inte vad jag skulle göra, så jag frågade lotta. Hon gav mig instruktioner som hon sa var mycket svåra att få ihop eftersom man behövde bra kodination, men jag klarade de och löste problemet. Efter de gick det super bra, han gick i form i alla gångarter! Lotta var jätte nöjd med galoppen och det var jag med!

Mycket nöjd med Zebra idag!
- Zebra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0