Svar på kommentarer!

Louisa om Lördag morgon.:
Vad heter du på howrse? :D <3

17 Mars, 11:53

Svar: Hej!
Jag spelar dock inte Howrse längre, tröttande rätt fort, det var inte min grej.
Men om du vill lägga till mig så heter jag ''Sarawhbby'' ofc ;)
Kram!


L-G om Lördag morgon.:
Skriv om gårdagens ridning din prutt<3

17 Mars, 11:57
Svar: Jaja, jag ska! Tar de som ett önskeinlägg då x'P


Philippa om Packa inför London !:
Fin blogg! Du som gjort designen?
Följa varandra via bloglovin?

17 Mars, 14:08
Svar: Tack så mycket! Nej jag gör inte mina designs själv, lite lat för de.
Men Sara (hoppsmurfen.blogg.se) och Anna (awp.blogg.se) brukar stå för den delen ;)
Jag har dock inte bloglovin!

Annika om Sticker till skolan!:
Fin blogg :)

16 Mars, 11:33
Svar: Tack så mycket, desamma!


Tack för alla tipsen för ont i halsen!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0