Turbo

I måndags fick jag rida lilla turbo! Sjukt kul!
Jag fick rida Turbo på mathildas lektion. Jag red med de andra fast jag ställde lite mera krav på Turbo. Han var jätte rolig att rida! Lite busig bara men jag satt kvar båda gånerna. När vi skulle fatta första galoppen skulle han bråka, som han alltid gör, men jag bara satt djupt i sadeln och red framåt.

Sen när vi red jockey i slutet av lektionen så hände det något. När jag kortade upp läderna 6 hål så blev han tittigare, han trodde att det var en ny ryttare, en mindre. När vi travade, vi stog upp, så gjorde han ett bocksprång samtidigt som han skulle vända... Jag bara satte honom på plats igen och travade vidare.

Fina polle!

Kommentarer
Postat av: Daniela

HAHA turbo <3

Han är as söt och rolig :3

2012-03-03 @ 19:36:35
URL: http://nattstad.se/danielanilsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0