Chillar och hatar vädret.

Jag är fett trött på vädret efter bara två dagar, jag vill åka och rida lilla trollet men jag har ingen energi i detta väder. Om jag åker och rider i detta vädret så kommer jag lukta sjukt mycket häst, och jag kan ju inte lukta häst under cabarén..

Nu ligger jag i min varma säng och lyssnar på regnet som bara faller mot taket. usch. Lite mysigt med regn men inte när man ligger ensam hemma och man vill rida.. Hmmm, tar bussen samma tid som igår och jag hoppas att regnet lugnar sig. Nu ska jag fortsätta att kolla på Big Brother, ha det gött!

Gammal bild på mig och syster :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag tycker den var fin, den sparar jag :-)

2012-05-12 @ 10:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0