Dagen i dag.

Idag jagade jag mig upp ur sängen och åkte till skolan.
Det har varit en konstig dag i skolan... Heeela förmiddagen chillade vi bara ute i solen och käkade lite muffins, men på eftermiddagen så vände hela dagen. vid 2 fick vi veta att vi var tvunga att stanna till 15.20, för vi skulle vänta in sista dansen som vi skulle träna.
Men lärarna blev ju aldrig nöjda, och de ändrade, körde om, avbröt osv. Så vi fick springa fram och tillbaka hela tiden, fett jobbigt, och alla var sura/irriterande och då klagar lärarna på att vi inte ser glada ut när vi dansar... Suck.

När vi väl slutade så skyndade alla sig till bussarna och sen åkte jag till stallet, eller ja, gick 2 km.
När jag kom fram så sprang jag ner i stallet, det är ju kallt där jue^^, och mockade. Jag han att mocka alla boxar innan A-M kom hem :)

Så har jag känt mig idag, mesta dels, Glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0