Det jag gjorde idag, lite speciellt ;)

Nu är jag hemma igen efter en lång varm dag i skolan.. Fett gött endå!

Efter skolan åkte jag till ett stall där jag mötte Emma och Alice. Jag skulle kolla lite på en shettis som heter Prinsen, super mysig. De har haft lite småproblem med honom men jag synade honom rätt fort, han var jätte duktig! Jag fick ju lite tur med vädret iallfall, varmt och då lite jobbigt för honom hehe. Men det gick jätte bra iallafall! Det var super kul att hålla på med en shettis igen!

Första shettisen, här började det

Några emellan detta ;)

Lorenzo


Vill ni se mer shettisar jag har fixat med...? Lämna en kommentar!

Kommentarer
Postat av: Sara häst&ponnyryttare o hobbyfotograf

Fast Lorenzo var ju inget fel på ;)

2012-05-23 @ 18:55:04
URL: http://hoppsmurfen.blogg.se/
Postat av: Sara häst&ponnyryttare o hobbyfotograf

Haha nej, så menade jag inte! Jag menade att dom andra , äh skitsamma, det var inte så jag menade i alla fall :)

2012-05-23 @ 22:57:11
URL: http://hoppsmurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0