Grym dag hos ''The Antonssons'', älskar den familjen asså!

Nu är jag hemma efter en underbar dag i stallet!
Efter skolan stack jag upp till stall Antonssons. chillade, tog en macka, bytte om, gick ut och fixade stallet, tog in hästarna, hade rykttävling, sen red vi ut! Vi red rakt upp i skogen på en superduper mysig väg som jag kommer rida mycket på i sommar! Lite jobbig på vissa ställen med det funkade. Efter vi hade ridit så slängde vi ut hästarna i hagen sen så var det middag på schemat. Sen fixade vi lite i stallet innan vi gick in. Sen så sa jag godnatt till tjejerna innan A-M körde mig hem.
Det är inte mycket, men det lilla gör dagen underbar!

Nu ska jag ta ett mega ryck på mitt rum innan jag äter lite och sen går och lägger mig, god natt bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0