Lutfina, skit sto.

Lutfina har fått en ny sk för sig, som är hur jobbig som helst... Hon går inte att hämta i hagen längre?! Detta är enu en fix idé som hon har fått för sig asså, STON SÄGER JAG BARA! När jag kommer i hagen så springer hon, mycket. Sally tycker ju att det är ju att springa så de två ungstona springer runt i hagen och visar upp sig medan jag bara står och väntar.. Ända sättet att få henne är att hämta henne är med en krubba med pellets, eller(funkar typ) om man hämtar Glimmer så följer de andra med men jag kan ju inte hämta honom hela tiden.

Får se om detta går över, tills dess, bärbarkrubba med pellets!

Foto: Anna Wingårdh

Kommentarer
Postat av: Ida s

det var inte bra, men då har du en till anledning att anmäla henne till ponnyakuten, om du ville de, för de kan dom ju inte klaga på att hon är en trav häst. ;)

//ida s

2012-05-05 @ 23:53:12
URL: http://idalovehorse.bloggplatsen.se
Postat av: Tilda

Ja, ston är lite speciella de.....

Min ponny som jag har är ett sto, och hon är så kaxig och bitchig mot andra hästar! Skit jobbigt! ;D



Fin blogg! :)

2012-05-06 @ 09:23:02
URL: http://tildazblogg.blogg.se/
Postat av: Ella

Har du testat med att låta henne vara?

2012-05-06 @ 10:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0