Red till skolan med Lina :)

Som rubriken avslöjar så red jag och Lina till skolan, mest för skojs skull. Jag vaknade tidigt så jag åkte till stallet och mockade sen så tog jag in Lutfina. Efter de så började jag rida ner för att möta Lina och Sigrid. Vi tog och red bort till skolan, bra miljöträning för Lutfina asså! Det var rätt många som vinkade massor, haha så gulliga!
Vi red bort till skolan och hälsade på Lisa sen så red vi hem igen. På hemvägen så gick det som det fick, hahah! Sigrid var lite galen och Lina fick inte stop ibland men det var kul. Sen så hoppade jag över ett dike, Sigrid sprang lite till och sen så tog vi en galopp också.

Efter denna roliga uteritt så red vi tillbaka till de stall vi hörde hemma. Jag fixade lite och sen så gick jag hem till Lina, sen tog vi bussen till skolan :)   Och här är vi nu!

(när jag, Anna och Linnea red till Kärna)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0