Rida i 4 timmar, jappjapp!

Ojojoj, heldag hos Antonsson, UNDERBART!
Åkte ju dir tidigt imorse bara för att vara där längre :) När jag kom dit så började vi som vanligt med att äta frukost och snacka om allt. Efter den trevliga frukosten bytte jag om och gick ut i stallet, vi fixade hästarna och sen så började våran lilla ridsväng. Vi red i paddocken där jag höll lite lektion och sen longerade jag lite  när tjejerna fick göra lite voltige. Vi körde med alla hästarna och det gick jätte bra!

Sen så red vi bort till en hage där vi körde massor av race. Lutfina var mycket pigg idag och väldigt igång, cp hästen^^ När vi hade ridit i hagen en stund så red vi i skogen och hoppade lite över ett dike, lite natur hinder och så, sen gick vi bort till paddocken igen och hoppade ett litet hinder. A-M hade 'Blitzat' benen på LL för att kolla om hon hade ont någonstans, så vi skulle rida rätt länge. Utan att tänka på det red vi i fyra timmar... När vi kom hem var inte hästarna svettiga eller liknande, för vi hade inte kört lika hårt som vanligt. Hästarna var posetiva hela tiden, det var glada att vi lekte lite med dom :)

- Lorenzo i vintras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0