Rida i värmen

Förut när jag skulle rida var jag helt borta asså! Det var så varmt och uppe hos Antonsson så steker solen en, bokstavligt. Jag tog mig endå ut på en tur. Jag red med rakt eggbett, utan nosgrimma = MYS! Vi red upp och klättrade i skogen, det var så sjukt mysigt så ni anar inte. Det var perfect väder där uppe i skogen, sol, vind och skugga. Jag red runt i skogen och myste sönder, efter ridning i skogen var det dags för att rida en sväng i paddocken, blev ''lekridning'', den ni inte får veta om än... WOOOPWOOOOP! Hade en jätte rolig ridtur med LL med hon tänkte ''Måste jag?!'' men det släppte rätt snabbt :)

Skit vilken gammal bild... Det har hänt en hel del i ridningen sen dess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0