Ridning av LL, två timmar :)

Red på älsklingen idag!
När jag tog in Lutfina idag var hon full med blöt lera som sen torkade fram medan jag red, hehe lite kul var det allt! Jag red ut en sväng med Lina och Sigrid. Vi red bort till galoppbackarna och tog en vända sen så red vi och lämnade Lina och Sigrid. Efter det hade jag massor av ridlust även och det små regnade och var blött i marken så att man bara kan rida i paddocken eller på vägen.. Så jag red bort till galoppbackarna igen men denna gången körde jag lite wb-jockey. Jag kortade 6 hål från mina ''rida ut läder'' och körde två vändor, sen så tyckte jag att det var bra för den gången. Då bytte jag och istället red och lekte lite i paddocken, ni får än inte veta om mitt lek med det gick bra trotts vädret :)

Dampet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0