Slutet på denna varma dag.

Shit.. Första dagen jag solar och jag är redan helt röd med värsta linjerna, är man häst tjej så har man linjer efter kläderna! Det har varit en lång, varm, svettig, rolig, minnesfull, chill, bra, tråkig, konstig dag. Jag har solat, det gör jag aldrig annars. Vet inte varför det blev så, kanske för att jag kom hem innan solen gick ner, hehehehehe.. Imorgon ska jag antagligen upp till Antonsson för att kolla till min lilla älskling lite, och vad ska jag göra hemma liksom? Har inget liv utan den hästen...
Jag taggar morgondagen, det händer inte speciellt men jag känner mig endå sjukt taggad!
Nu känns det som att det är sommar igen, allt som saknas är ledighet!

Saknar den headern...

Kommentarer
Postat av: Sara häst&ponnyryttare o hobbyfotograf

Ska jag fixa ny design^^?

2012-05-23 @ 22:57:24
URL: http://hoppsmurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0