Snuttan!

Fan då. Nu har jag dåliga nyheter att ge er... Lutfina har nu blivit halt på höger fram men A-M hittar inget som kan vara orsaken. Hovslagaren kan bara komma på torsdag morgon och då kan inte hon vara hemma, för han vill antagligen börja igenom henne och då måste någon springa med henne så att han kan kolla vad som är fel. Men vi får se, hon vill inte ens stå på benet.. Om han kommer på torsdag så får jag vara hemma med LL på morgonen.
Så ingen ridning för mig på ett tag... Jag kan ju rida på Glimmer men han behöver också nya skor för han slår i sig och snubblar hela tiden. Samt jag vill ju rida Lutfina...

KRYA PÅ DIG SNUTTAN!

Kommentarer
Postat av: Sara häst&ponnyryttare o hobbyfotograf

Krya på dig LL<3

2012-05-23 @ 12:34:34
URL: http://hoppsmurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0