Stall tid: ca. 6timmar Rid tid: ca. 2timmar och 20 minuter Longertid: 45 minuter

NU är jag hemma igen bloggen!
Jag har först varit i skolan och sen så drog jag upp till stallet och där han jag med en del. Tog in Sally och longerade henne men då så ringde Lina och sa att hon var redo att rida så jag fick gå tillbaka med Sally och sadla LL som jag redan hade tagit in. Jag red Lutfina  i två timmar, snacka om chill!  Efter ridningen på Lutfina så tog jag in Figo men så blev jag erbjuden lunch så jag fick in och käkade innan jag tog ut honom en sväng också, red/longerade i 40 minuter.
Då fick jag plötsligt tid över så jag tänkte att jag skulle ta ut sally igen eftersom det inte regnade så kunde jag träna henne på att ha svanskappa, som hon innan varit mycket rädd för. Det gick jätte bra även om hon var lite tveksam så litade hon på mig och sprang snällt med öronen framåt. Lyckad träning!

Sen så har jag och A-M också badat både Sally och Figo efter som det ska iväg imorgon.
Så imorgon är det bara att gå upp tidigt och åka till ''The Antonssons'', Awsome!

Fun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0