Tänker...

Ligger hemma och softar på sängen och förbereder mig metalt inför skola imorgon.
Har en liten ''tänktid'' nu, mycket som behöver reflexteras... Det sköna med djur är att de reflekterar inte, de bara lever. Livet går alltid upp och ner och upp ingen, sånt är livet! Imorgon är det skola ingen, fy skam, får väll hoppas att det går bra. Efter jag har varit i skolan ska jag antagligen till dagen avslappning, stallet! Får hoppas att det blir så annars lär jag gå in i väggen snart!

Nu ska jag sluta tänka, kommer bara på jobbiga saker som vill tänkas på, får
väll kolla in någon serie eller likanande. Kanske få upp humöret igen med lite
William från ''Lillabloggen''.

Vi under täcket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0