Gymkana, ramlade av Lutfina...

 Idag blev det gymkana med alla hästarna, Jag red Lutfina och tjejerna tog ponnyerna. Vi körde lite olika grenar, monent eller vad man nu vill kalla dom. Flyttade konor, plockade upp saker från marken osv. Lutfina tyckte att det var kul att få länga steget lite, eller ja, trycka av i full fart...! Med ett hoppspö skulle jag slå omkull en ''sockerbit'' (som är 20cm hög) men just den gången lutade jag mig lite för långt ner medans Lutfina galopperade, det slutade i paddockgruset... HAHA! Jag bara hoppade upp och fortsatte så klart! 

Gjorde en till miss... Jag skulle hoppa upp och då var Lutfina lite snabb så jag satte mig bakom sadeln, när hon tryckte av i full galopp och bockade som en galning.. Shit va jag skrattade! As kul ridpass :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0